28 Ağustos 2017 Pazartesi

ELIZABETH ARDEN GREEN TEA LOTUS EDT

                     Merhabalar, bugün kışın kullanıp bitirdiğim bir parfüm yazısı ile karşınızdayım. Elizabeth Arden benim sevdiğim bir marka, ürünlerini ve çeşitliliğini genel olarak beğeniyorum. Nispeten uygun fiyatlı parfümlerini de denk gelirsem deneyimlemeye çalışıyorum. Tabii genel olarak tüm kokulara parfüm diyorum ama bu ürün bir eau de toilet. Eau de toilet ( edt )  ve eau de parfum ( edp ) için ise kısaca bahsetmem gerekirse de edt  içerisindeki esans oranı daha az, edp de ise daha fazla.








                    Ben ürünü edt olduğunu bile bile tercih ettim. Çünkü bazen bazı durum ve ortamlar ne kadar hafif olursa olsun parfüm kokusunu kaldırmıyor. Nitekim gerçekten de çok hafif ve tam benim sevdiğim gibi ferah bir yeşil çay kokusu. Yağmur sonrası toprak, orman kokusu gibi. Edt olmasından dolayı tabii kalıcılığı çok çok az, çok sık tazeleme istiyor.
                   Şişe tasarımı çok sade, rengi, adına ve içeriğine uygun tonlarda yeşil. Kapağı sıkı oturuyor.




                            Şişe tasarımı ile beraber karton ambalaj tasarımı da çok şık. Craft vs. seviyorsanız bu tür parçaları başka yerlerde kullanmak amaçlı saklayabilirsiniz.
                            Elizabeth Arden Green Tea Lotus Edt 100 ml. ve ülkemizde 60 - 70 tl. arasında değişen fiyata sahip. Ürünün flanker diye adlandırılan başka renklerde versiyonları da bulunuyor. İndirimli olarak denk gelirsem belki diğer renklerine şans verebilirim.

                           Sevgiler.......

1 yorum:

  1. EA Green Tea benim gençliğimin kokularından; hala da ara ara alıp kullanırım. Lotus versiyonunu ise hiç denemedim; aklımda olsun. Öperim :)

    YanıtlaSil