31 Aralık 2017 Pazar

BİTTİ-GİTTİ 28(KASIM-ARALIK 2017)

                           Yılın son bitenler yazısından merhabalar. Dün 2017 de bitirebildiğim tüm renkli kozmetik - makyaj ürünlerinin yazısını yayınlamıştım. Bugün bitti - gitti kategorisinde standart son iki ayda bitirdiğim ürünleri görelim.




1- Clear Men Şampuan: Çok methini duyunca deneyelim bari dedim. Özellikle yağlı, kepeklenmeye müsait saçları olanlar çok memnundu. Nitekim  bizim ev halkı da kadın, erkek oldukça memnun kaldı. Kokusu çok ferah. Diğer iki versiyonunu henüz denemdik ama bunun yağlanmaya etkisi yine iki günden fazla değil. Alerjik reaksiyon, kaşıntı vs. yapmadı.
2- Elseve Mucizevi Kil Şampuan: Kısa adını yazdım. Yeni çıkan bir seri hatta saça uygulanan özel bir kil maskesi de var sanırım. Bu şampuan da yine yağlı saçlar için öneriliyor ama ben yağlanma üzerindeki etkisini hiç görmedim. Hatta neden bilimiyorum gün aşırı yağlanan saçlarım 24 saatte yağlanmaya başladı. Bir daha almam.


  

3-4 Collagen Nenmlendiriciler: Bu iki ürünün yazısını ayrıca yazmadım ama çok beğendim. Beyaz olan versiyonu ise kesinlikle daha çok beğendim. Yapıları, nemlendirmeleri, güneşten koruma        performansları kesinlikle çok iyi. Beyaz olan daha hafif yapıda, üzerinde makyaj da çok iyi duruyor. Günlük nemlendirici olarak çok idealler. Denk gelirsem kesinlikle alırım. Collagen marka ürünler     Watson' s mağazalarında satılıyor, fiyatları yanlış hatırlamıyorsam 30 tl. civarında ancak sürekli         indirim oluyor.
6- Loreal Revitalift Göz Kremi:  Yazısı gelecek.                                                                                    


                                                 
                                                        
7 -  Botanicals Saç Maskesi: Oldukça beğendim. Diğer bir versiyonunu da aldım, kullanıyorum.  Onun da yazısı gelecek. Bu serinin en kısa zamanda bir de şampuanını denemek istiyorum. 
8- Yves Rocher Papatyalı El Kremi: Fotoğrafı önce çekmiştim, şu an oldukça azaldı. Bir alış   verişimde hediye verilmişti. Ben oldukça beğendim. Tekrar alabilirim.                                                   

                                                                                                                                                          
9- Vichy Normaderm Hyaluspot: Kızımla beraber kullanıp bitirdik. Çok elzem bir ürün değil. Bu tip bir ürün alacaksam da muhtemelen başka bir markadan seçerim. 
10- Miniso Nemlendirici yüz yağı: Çoook beğendim. Yazısı gelecek.                 


                                     
 11- Guess Double Dare Parfüm: Yazısı gelecek ama gelmeden önce kopya vereyim. Çok beğendim oldukça kalıcı, görürseniz kaçırmayın alın. 

Evet geçtiğimiz iki ayın biten- giden ürünleri böyleydi. Yeni yılda bitti- gitti serisini 3 aylık periyotlarla yazmayı düşünüyorum. Umarım daha başarılı bir ürün bitirme performansı sergilerim. 

                              Yeni ürünlerle, yeni yazılarda görüşmek üzere.                          

                                      Sevgiler ve mutlu yıllar.  Yeni yılınız şimdiden sağlık, mutlulu ve huzur dolu geçsin.                                                                                                   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder