28 Şubat 2018 Çarşamba

KIKO FACE CONTOURING BRUSH NO : 11

             Merhabalar, Kiko bizim gibi kozmetik severlerin bildiği ve çok uzun zamandır ününü duyduğumuz İtalya kökenli bir kozmetik markası. Neyse ki geçtiğimiz yıl ülkemiz kozmetik pazarına girdi de biz de o çok güzel ürünlere kavuşma şansınına sahip olduk.
             Ben markaya ilk olarak biraz ön yargılı yaklaştım tabii, birkaç mağaza ziyareti ve biraz ürün mıncıklama faslından sonra genel olarak ürün kalitesini, renkleri, aksesuarları, mağazları ve satış politikalarını çok beğendim, ilk etapta da 2 tane ürün seçtim. Yazısını yazacağım ilk ürün 11 numaralı kontur ve şekillendirme fırçası olarak geçen fırça.






Fırçamız yassı fırça denilen türde ancak ita fırça denilen  türler gibi çok düz bir fırça değil. Yüze daha iyi oturması için hafif tombik bir yapıya sahip. Toplam fırça boyu 14 cm. ve kıl boyu 2,5 cm. Alt kısmı siyah, üst kısmı  beyaz, sık ve sentetik kıllardan oluşuyor. Ferrulesi parlak metal antrasit, sapı mat siyah. Ele oturması güzel, sap üzrinde marka logosu ve fırça numarası yazıyor. Ben uygulamasını da çok beğendim, toz ürünleri güzel uyguladığı, dağıttığı gibi likit ürünleri uygulamak için kullananlar da çok beğenmiş. Ben henüz likit ürün denemedim ama Real Techniques Expert Face Brush ile sekil olarak biraz birbirlerine benziyorlar. Özellikle benim gibi tombul yanaklılar için güzel iş çıkarıyor. 
Temizlik konusunda da sentetik kıllara sahip olduğu için temizliği kolay, henüz sadece bir kere yıkadım, kıl dökme vs yapmadı. Umarım sonrasında da dökmez. Ürünün karton ambalajı da tabii ki var ama poşetime koyduğum su aktığı için aldığım diğer ürünle beraber karton ambalajları ıslanmıştı. O nedenle ekleyemiyorum. 





Sonuç olarak Kiko Milano çok güzel ve işlevsel ürünlere sahip. Fırça kategorisinde ve renkli kozmetikte merak ettiğim birkaç ürün daha var. Bir indirimde denk geldiğimde onları da yavaş yavaş alabilirim ki yukarıda satış politikasını beğendim cümlesini bu yüzden belirttim. Marka, Yves Rocher benzeri sürekli indirimde diyebilirim. Koleksiyon ürünlerinde de genelde 4 al 2 öde oluyor. Hatta yeni koleksiyonlar geldikçe eski koleksiyon ürünlerindeki indirim oranında artış oluyor. Fırça kategorisinde ürünler zaten çok astoronomik  fiyatlarda değil. Bu fırçanın fiyatı da sanırım 45 tl. idi. 

Kiko Milano ürünlerine Kiko mağazalarından ve ürünleri online incelemek için şu an sadece Kiko Milano  sayfasından ulaşabilirsiniz. 

Sevgiler.....
    

4 yorum:

  1. Kiko'nun mağaza personeli dışında her şeyini ben de seviyorum. Türkiye'de o personel işini bence tam oturtamadılar. Ama aldığım ürünlerinden memnun kaldım. Bu fırçasını da listeme ekledim, ihtiyaç olunca bakacağım :) güle güle kullan Berna'cım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben personel sıkıntısı yaşamadım da tabii belli olmuyor bu durum. En büyük eksiklik marka ürün eğitimi bence. Öpücükler benden 😘

      Sil
  2. kiko fırçalar güzel ama fiyatları çok yükselmiş 1-2 tane almıştım ama artık almam sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda herşeyin fiyatı uçtu gitti zaten. Çok iyi düşünmek lazım alışveriş yaparken....

      Sil