5 Şubat 2018 Pazartesi

LOREAL BOTANICALS FRESH CARE SAÇ MASKESİ - BOYALI SAÇLAR İÇİN

                Merhabalar, mutlu günler, mutlu haftalar dileklerimle. Bugün başka bir versiyonunu daha önce yazdığım bir saç maskesi ile karşınızdayım.
                Loreal Botanicals Fresh Care saç maskesinin Aspir içeren besleyici terapi versiyonunu daha önce yazmıştım. Maskeyi beğenince sonrasında boyalı saçlarım için bu versiyonunu kullanıp deneyimledim.





             Loreal Botanical Fresh Care saç maskesi Sardunya içeriği ile boyalı saçlarda parlaklık ve yumuşaklık sağlıyor. Kokusu diğer versiyona göre daha hafif, çiçek kokularından oluşuyor. Saça   uygulanması, saçtan durulanması oldukça güzel. Ben verdiği parlaklık etkisini çok sevdim. Yumuşaklık konusunda ise öyle mucizevi değil de normal bir etki gördüm. Ama bu durum benim  yıllar içinde boyadan sertleşen saçlarımdan da kaynaklanıyor olabilir tabii.                                   
        Ürüne ait hoşlanmadığım tek konu maskenin kıvamı; çok akışkan, neredeyse saç kremi kıvamında. Bu nedenle pekala kavanoz değil de tüp ambalajda da satışa sunulabilirmiş. Zira bu kadar akışkan kıvamdaki bir ürünü duş esnasında kavanozdan parmakla almak oldukça zor.                                                                              


 


             Loreal Botanicals serisinin tüm saç ve saç bakım ürünleri temiz içerikli. Bir ara indirimleri kollayıp saçıma uygun şampuanlarından birini de denemek istiyorum ama henüz sıra gelmedi. 


  

Loreal Botanicals ürünlerine tüm kozmetik marketlerden ulaşabilirsiniz.

Sevgiler ve mutlu haftalar dileğiyle...........................................................

4 yorum:

  1. teşekkürler canım bilgilendirme için :)

    YanıtlaSil
  2. seriden bir parlatıcı sprey aldım ama henüz deneyemedim :-/

    YanıtlaSil
  3. Bende bu markanın saç serumunu kullanıyorum etkisi güzel diğer ürünlerini de denk geldikçe denemek istiyorum.:)

    YanıtlaSil
  4. Zeynep de bu maskeleri çok seviyor. Saçımı ağırlaştırdığı için maske işine ara verdim ama indirimlerden birinde bunlara dayanamayacağım sanırım :) Güle güle kullan Berna'cım, sevgiler!

    YanıtlaSil