26 Mart 2018 Pazartesi

KIKO MILANO HYDRA PRO GLOW

                           Yeniden merhabalar; iyi haftalar, haftaya bir süredir kullanıp çok beğendiğim bir ürünle başlamak istedim. Biliyorsunuz bir süre önce markanın kontur fırçasını yazmıştım. Bugün markadan, fırça ile beraber edindiğim 2. ürünü anlatmaya çalışacağım.






                     Ben bu ürünü sosyal medyada birçok hesapta gördüm. Ama her gördüğünü hemen körü körüne alan biri olmadığım için tabii ilk önce inceleme, mıncıklama faslı. Bu arada evime çok yakın bir de Kiko Milano Cosmetics açıldı
( tehlike çanları çalıyor sanırım ), rahatça ürünleri inceleme fırsatım oluyor. Daha önce M.A.C Strobe cream gibi benzer ürünleri de kullanmıştım ama mağazada deneyince de çok beğendim.
                    Ürün aslında aydınlık yüz efekti veren canlandırıcı bir cilt ürünü. Hoş olan tarafı ise çok işlevli oluşu. İster baz, ister aydınlatıcı ve isterseniz de tek başına bir nemlendirici olarak kullanabiliyorsunuz. Ürün  bir de SPF 10 içeriyor ki kış mevsimi veya kısa süreli durumlar için bence yeterli.



                Ürün içeriğinde hyaluronik asit, arpa tohumu özü, yosun ve gül özleri bulunuyormuş. Bu sayede cilde aydınlık verip, korurken bir yandan da esneklik sağlayıp, antioksidan etki yapıyormuş.
Kendi adıma cilt bakımı ve koruması kısmına çok takılmadan verdiği aydınlık görüntüyle daha çok ilgilendiğimi söylemeliyim. Cildinize fazladan bakım yapmadan doğal güzelliğinizmiş gibi canlı bir ifade katıyor. tek başına bir nemlendirici olur mu? kuru ciltler için hayır nemlendirmesi yetmez. Karma ve yağlı ciltler bence yaz mevsiminde kullanabilir. Ama iyi bir baz ve güzel bir canlandırıcı ürün olduğu gerçek. Ürünün kendine has hafif bir kokusu var, ten rengi oluşunu ayrıca çok sevdim.
Yukarıdaki fotoğrafta elimin üzerinde 1 pompa ürünü görüyorsunuz ve aşağıdaki fotoğrafta  dağıtılımış halini.

  
                   Uygulanması, cildin çekmesi hepsi çok kolay. Yapısı krema kıvamında olduğu için sürerken zorluk çıkarmıyor. Ben sürdükten sonra cildimde ekstra bir yağlanma, alerjik reaksiyon vs. görmedim. Ambalajı açık pembe, altın rengi büyük kapak çok şık, pompalı olması çok güzel, ortalama 1 pompa ürün bana yetiyor. Bazen süngerle bazen de fırça ile uyguluyorum. El ile uygulama yapmayı çok sevmediğim için ben tercih etmiyorum ama her durumda iyi sonuç alıyorsunuz. Ayrıca ambalajın kendi kapağı da oldukça sağlam.
               Markanın bu ürünü aslında Hydra Pro serisine ait ki seride maske, temizleme jeli gibi ürünler de var. Ben en çok bir de göz çevresi ürününü merak ettim. O da aydınlık verici güzel bir üründür umarım. Bir indirimde denk gelip almak istiyorum bakalım.
                Ürünün karton ambalajını atmıştım, içerik bilgisi veremiyorum ama ambalaj üstü bilgileri aşağıdaki fotoğraftaki gibi.




                       Bu ürünün miktarı 5o ml. ve fiyatı 90 tl. diye atırlıyorum ancak marka sürekli indirim yapıyor. Ben bu ürünü 50 tl. civarı bir fiyata satın aldım.

                        Sevgiler.......Yeni yazılarda görüşmek üzere.....

1 yorum:

  1. Blana da sanırım bu bazı kullanıp çok beğenmişti, elinin üstündeki duruşuna da bayıldım Berna'cım!! Güle güle kullan, çok öperim!

    YanıtlaSil