14 Mart 2018 Çarşamba

OGX FAS - ARGAN YAĞLI ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ ( EKSTRA DÜZLEŞTİRİCİ )

               Yeniden merhabalar, Ogx şampuanları çok sevdiğimi sanırım artık biliyorsunuz. Daha önceki Ogx yazılarımda da saçıma uygun çeşitleri sırasıyla denemek istediğimi yazmıştım.
Bugün yine kullanıp sevdiğim serilerinden birini anlatmak istiyorum.




                Markanın, bu Fas - Argan yağlı serisinin asıl amacı kuru ve yıpranmış saçları onarıp, nemlendirerek yumuşatmak ve parlaklık vermek. Ürünlerin rengi hafif sarımsı, krem rengi gibi. Şampuan sedefli inci gibi bir parlaklığa sahipken krem normal mat renkte. İkisinin de çok hafif, kendine özgü bir kokusu var. Verdikleri temizlik hissi çok güzel, çok köpürmüyorlar, saçtan durulanması kolay. Şimdiye kadar kullanıdığım seriler içerisinde sanırım en az kokulu olan seri bu diyebilirim.
               Bu ürünlerin ambalajının üzerinde ekstra düzleştirici ibaresi de bulunuyor ancak ben kendi adıma zaten çok kıvırcık olan saçlarımda düzleştirici bir etki hiç görmedim. Kendi adıma sevdiğim etkisi ise ortalama haftada 2 kez saçlarımın karakteristik olmayan kötü kıvırcık halini ısıl işlem ile düzeltiyorum ve bu ürünler ile saçımda ekstra bir yağlanma, vs. olmaması, sertleşmeden yumuşak kalması.
              Geçtiğimiz aylarda bitenler yazılarında vardı, bir süre Clear vs. gibi market şampuanları kullandım ama yok kesinlikle benim saçlarıma yaramıyorlar. 24 saatte yağlanan, uzun vadede yapısı bozulan saçlar, saç derisi problemlerinin tetiklenmesi de çabası.





                     Ogx şampuanlar zaten silikon, paraben içermediği için saçlarıma çok iyi geliyor, fırsat buldukça kullanmaya devam edeceğim. Her iki ürünün de fiyatı diğerleri gibi 385 ml. Yalnız açık konuşayım son gelen zamlardan sonra fiyatlari epey bir artmış. O nedenle indirimlerde en azından biraz daha uygun fiyata almak mümkün. Ben genelde alırken 2 şampuan 1 saç kremi şeklinde alıyorum.
                    Bakalım sonra ki seri hangisi olacak.


                   Sevgiler......   

2 yorum:

  1. Benim ince telli saçlarımla hiç anlaşamayan bir seri olmuştu bu; ama, Ogx şampuanları genel olarak ben de beğeniyorum :) Market şampuanları ise aman aman diyorum... sevgiler Berna'cım!

    YanıtlaSil
  2. Berna’cım Ogx şampuanları ben de çok beğeniyorum, şu ara nem veren hindistan cevizli şampuanını kullanıyorum. Sea minerals serisi de en sevdiğim, özellikle kokusu bana tatili hatırlatıyor😊 Argan içeren ürünler bana genellikle iyi geliyor, bu seri de aklımda olsun. Market şampuanları bana göre de değil, saç derimi mahvediyorlar. Ogx fiyatları her şey gibi artsa da, indirimlerde alınmaya değer ürünler bence de😃 Ellerine sağlık, çok sevgiler❤️❤️

    YanıtlaSil